Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

fogfu*k

2009.06.05. 13:04 schloddi

Ja, persze milye fájdul meg az embernek ha olyan helyen van ahol szinte bármilye fájhatna, csak egyvalami nem, nyert: a foga! egyelőre úgy néz ki megúsztam egy laza 160 dolláros kezeléssel, remélhetőleg. Azért néhány benyomás erről: szóval bárki aki azt mondja, hogy nem kell fizetőssé tenni az egészségügyet az HÜLYE. Igen ez így eddig ellentmondásos, de mégis igaz. Szívtam, fizettem, de ilyen szolgáltatásért a fizetésem ugyanannyi százalékát mint az átlagos itteni fizetéshez képesti árak bármikor hajlandó vagyok fizetni, komolyan, otthon ami van az leginkább vicc ehhez képest. És nem is a gépeken vagy ilyeneken látszik, hanem főleg a kedvességen, a hozzáálláson, a vidámságon, és a profizmuson szóval mi balkán vagyunk. Aztán ki tudja, rendes fizetős fogorvosnál máshogy megy, de ez az a fogorvos akihez mész, ha fizetsz biztosítást, ők szerződésesek az összes helyi biztosítóval.

Egyéb különlegességek:Átirattam a kocsit!

Igen, 1,5 hónapra a vásárlástól számítva sikerült is. Először is amikor megvettem kitöltöttük a szerződést, majd elküldtem a megfelelő helyre, hogy írják át. Aztán visszaírtak, hogy oké, de bizonyítsam be, hogy 18 elmúltam, mert csak úgy birtokolhatok kocsit. Na ez nekem új volt. AZtán kis segítséggel elmentem a megfelelő autós okmányírodába ahol borzasztó kedvesen borzasztó gyorsan (otthonról indulás: 2:05 otthonra hazaérkezés: 2:40, és az út kb 10-10 perc odavissza) egy darab útlevéllel 20 dollár és 45 centért átírtak.......(hatásszünet)    igen, semmi egyébb, ennyi és kész, persze mondjuk azért ennyi mert 250 dollárért vettem a kocsit, annak az árából kalkulálják. De ez mennyivel okosabb mint otthon ahol a 150 000 HUFos autóra lehet az átírás is 150 000 HUF. Jó, tudom otthon akkor ha ilyen rendszer lenne akkor valszeg minden autó 1 forintért cserélne gazdát, de még jó hogy ez nem Magyarország.

egyéb rövidhírek:

Szóval, hogy vidámabb vizekre evezzünk újra suli, ami egyelőre tetszik, de aztán persze tudom, hogy hamar megunom, de most jó.

Eladtam a bringámat, legalábbis elméletben, remélhetőleg valóságban is megtörténik a dolog, kell a pénz. Persze kétszer annyiért mint amennyiért vettem :)

és egy kis érdekesség:

A helyi rendőrség befejezte a sztrájkját, mely 2-3 napig tartott, és sikeresnek bizonyult. Természetesen a lakosság 89%-ban támogatta ugye. Mert annyiból állt a sztrájk, hogy amikor trafipaxoltak akkor beálltak a saját rendőrkocsijukkal villogó szirénákkal a saját trafipaxuk elé...  Szóval nagyon idiótának kellett lenni, hogy elkapjanak, persze van akit sikerült, de még azt is elengedték. Azt hiszem ezért volt ekkora a támogatottsága, ugyanis nem azt szivatta aki alatta van (MÁV-utas) hanem azt aki felette ugye, mert így nem volt bevétele az államnak és romlott a vezetési morál. és nyertek! kíváncsi leszek, mikor fog így gondolkozni mondjuk a VDSZSZ, hogy ne azt szivassák akiből élnek, az nem jó üzlet, hanem kitaláljanak valami hasonló kreatív dolgot.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kocsi ausztrália rendőrség ford pénz iskola fogfájás fog

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr381165390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása