Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

Hazáig

2009.11.23. 10:47 schloddi

Melbourne után felmentem a hegyekbe, havat kellett látnom, ha már a sok gyöki Ausztrál életébe még csak nem találkozott vele a saját kontinensén

Koala hógolyóval:)

Ez egyébként egy nagy átverés volt, és sok pénzt szedtek, és bunkó mód, tuti, hogy az ausztrálok ősei magyarok voltak...

Aztán jött Canberra, a főváros. Marha jó hely, és minden múzeum ingyenes, és mindenhol ingyenes a parkolás is, jól kitalálták maguknak a politikusok a helyet.

Az Ausztrál parlament

Meg a nagy terek, lévén tervezett a város

Megaztán ellátogattam a Canberra Deep Space Communication Complex-be ahol láttam holdkőzetet, meg az Oppurtinity 1:1-es modelljét is, meg ilyen hatalmas tányért

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kb jött is Brisbane, bár több mint két nap út, rendőri intézkedéssel gyorshajtás miatt, defekttel meg sok sok kilométerrel arrébb, egyébként semmi extra, de nagyon élhető városnak tűnt

Aztán vissza, Sydney fele meglátogattam Ausztrália legkeletibb pontját is

És Sydneybe is elértem, az utam vége, több mint 10.000 km, egy kontinens, hat állam, nagy élmény volt, még két hónap távolságából is, mindenképp megérte, és ha azt veszem akkor low budget túrának is elment, ugyanis összeszámoltam, és meglepőmód olcsón kijött, és annyit láttam és tapasztaltam amennyit nem lehet másképp, csak így szabadon.

Harbour Bridge nappal

Harbour Bridge éjjel

Sydney az "égből"

És persze az operaház, ofkorsz nem nappal

És aztán egy másik nagy élmény ami tovább gyarapítja a lowbudget élményt, ez viccesen kevésből kijött, a repjegyet ingyen intéztem, a három nap szállás nem volt 15000 ft, a kaja olcsóbb mint itthon, ha valaki arra jár mindenképpen útbaejteni Hong-Kongot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A "hotelem", a látszat ellenére bent van a legnagyobb City-ben Kownloon-ban az ablakból ráláttam a Pennisula-ra (ez Hong-Kong legdrágább leghíresebb, legelitebb szállodája)

Hong-Kong az Hong-Kong nappal

és éjjel is

És mivel érdekelt, meg kicsit láttam így a szigetekből, így elnéztem az ülő Buddhához is, aki üdvözölt is

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És egyben el is köszönt, mivel már itthon vagyok nyugiba és ebben a tökéletes országban, sajna be kell lássuk nem a legjobb mind közül, de ennyi után mégis nekem úgy tűnik egy egész élhető valami, csak a sok genya politikust kéne elkaszálni, és egy kis rendet rakni, nagyon nincs szégyelni valónk.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: utazás ausztrália ford képek holiday sydney hong kong canberra brisbane

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr131545651

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Www.Zaizhuli.com 2018.11.17. 14:35:12

De Niro a producer - Filmdroid

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása