Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

kenguru, parlament máshogyan

2009.07.18. 10:23 schloddi

Szóval élek még csak a miről való írás csökkent le reménykeltően, nem történik semmi, suliba járok, csajok nem jönnek össze:) buli anyagi oldal szempontjából kilőve, vagy ha van akkor is többe kerül mintha jót buliztam volna az utóélete miatt, ugye Peti? :)  Dehát az élet folyik, hat hét van itt a sulimból utána meg reményeim szerint az alább látható gépjárművel (és remélhetőleg a cseh sráccal) átmegyek sziget másik oldalára, végülis röpke 6-8ezer kilométer ha minden kis kitérőt beleveszek, ami pikkpakk remélhetőleg gond nélkül meglesz...

Nade hogy visszatérjek a címre ma végre ettem kengurut, dehát semmi extra, kicsit más íze van, meg állagra olyan mintha valami öregebb marha lenne (boltba vettem, én sütöttem, így mégiscsak legalább találkoztam vele nyers formában) mégis könnyen vágható, szóval összeségében nem rossz, persze biztos valami hozzáértő jobban el tudná készíteni mint én, dehát jelenleg csak ez van.

Az idő lássuk be -nem érdemes cifrászni-: szar, folyton esik az eső, ha meg nem akkor meg hideg van reggel és meleg napközben amit szintén utálok mert reggel kabátban is fázom délután meg a pulcsi is sok, szóval egyik sem jó, de ilyen az örök elégedetlen, mégis a napos megoldás a jobb, mert már hányok ettől a sok esőtöl.Ettől függetlenül az Ausztráloknak lesz egy problémájuk habár belefulladnak az aranyba a gázba az opálba meg a gyémántba a vízbe feltehetőleg nem fognak, három hete annyi eső esett hogy csak na, de a gátak mögött egy centit nem emelkedett a vízszint, a fogyasztás meg olyan szinten nő, hogy tíz év múlva állítólag már nem lesz elég kibekkelni a nyarat, dehát ha olyan hülyék, hogy minden szarra költenek de erre nem akkor szerintem meg is érdemlik. Nyugat-Ausztráliának annyi bevétele van ebből, hogy csak ezért élnek itt ilyen jól mert ebből sok befolyik, hű de nagy ipar itt ugyanis nincs, legalábbis én nem láttam.

Voltunk a Western Australia Parliament-be az "osztállyal" és tökre érdekes volt, nagyon tetszett a program, először is érdekes dolgokat mondtak nem a sok hülyeséget amit otthon, másodsorban meg mivel itt épp nem üléseznek bementünk mind a felső mind az alsó házba, és ebben az a durva hogy leülhettünk bárhova, és nem volt elzárva semmi, tehát én mondjuk kinyittam egy fiókot és tele volt az ott ülő képviselő papírjaival... Szóval nem teljesen úgy állnak a dolgokhoz mint otthon, biztonsági ellenőrzés sincs, pedig azért rizikós beengedni egy rakás külföldit aki akár mind terrorista is lehetne, lazán fel lehetett volna robbantani ha mondjuk az lett volna a cél. De a lényeg nekem az volt, hogy mennyire közvetlenül beengedtek, játszottunk egy kicsit is, mármint hogy egy ilyen vita szerűséget, ami ténylegesen volt 2001ben amikor elfogadták a sportolók drogteszes törvényét, mindenki beülhetett oda ahol az eredeti képviselő ült és felolvastuk a jegyzőkönyv szerinti menetnek megfelelően, tök jó volt. Ezen kívül nagyjából felfogtam hogyan is működik a két házas parlament, ami talán nem is feltétlenül rosszabb mint az egykamarás. Mindenesetre az sokkal jobb, hogy kisebb, nem tart el annyi ingyenélőt a rendszer, mindenképp érdekes volt ott ülni amit a TVben mutatnak :)

Amugy az Ausztrál parlament nyílt, és minden ülésnapon szabadon látogatható, van egy ilyen fenti hely ahova jópár ember bemehet és nézheti élőben. Nekem valahogy sokkal demokratikusabbnak tünt mint a mienk...

fényképezni azt nem lehetett, bár ha tudom előre h ilyen lazák akkor tuti belopom a kisgépemet, mert simán lehetett volna, de majd legközelebb

Szóval egyébként a tervezett útvonal ez, de csak nagyvonalakban, ennél ez jóval több lesz mindennel együtt, csak a városok miatt mutatom:

maps.google.com/maps

Szólj hozzá!

Címkék: történelem ausztrália kenguru paralment

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr741252796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása