Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

Karácsonyi depiség

2009.12.25. 08:44 schloddi

Érdekes dolog ez a karácsony, nekem valahogy semmit nem jelent, és szerintem nagyon sok ember így van ezzel.Kötelező mert kötelező és nincs apelláta. Persze jó mert nem kell dolgozni és annyit kell enni mint a fene, de ezen kívül igazából nem jelent semmit.

Vagyis de és erre is szeretnék kicsit kitérni:
Mivel tegnap agyaltunk, hogy kéne menni valahova este, vagy csinálni kéne valamit, miután az ember végigszenvedte azt hogy össze van zárva a családjával egész nap arra jutottunk hogy nem jár a BKV, nem járnak a Volánbuszok és egyáltalán minden zárva van és sehova nem lehet elmenni este. Egyedül a belvárosban találtunk pár helyet amiről interneten kiderült, hogy 24-én is nyitva van egyáltalán. Úgy sejtem azért egy-két kocsmát találtunk volna ami nyitva van de mivel közlekedni egyáltalán nem lehet így ez csak a belvárosiaknak mérvadó.

Nos én nem vagyok semmi jónak az elrontója de nem hiszem el hogy a (nem feltétlenül) fiatalok egy jórésze nem menne el valahova ha lehetne akár 24-én este. De szerencsére there is no option úgyhogy marad mindenki otthon és issza a forralt bort, a tojáslikőrt vagy éppen a karácsonyra kapott bármilyen alkoholos italt.

Ez az egész viszont olyan, hogy aki arra hajlamos, vagy érzelmileg és lelkileg instabil, vagy épp nincs senkije, esetleg egydül él vagy pont elhagyták, szóval minden olyanvalaki aki potenciális áldozat lehet abban tutira felmerül az öngyilkosság, vagy mély depresszióba zuhan, esetleg rögtön alkoholista lesz. És ezt az az egy dolog hozza ki, hogy a karácsony konvencionálisan olyan amilyen és ez nem feltétlenül jó.
 

1 komment

Címkék: depresszió karácsony zárva

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr211621859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haszprus · http://blog.haszprus.hu 2009.12.28. 08:42:39

Ha a taxi no option, akkor is még mindig el tudsz menni vmi haverhoz előtte.
süti beállítások módosítása