Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

Melbourne-ig

2009.09.08. 10:28 schloddi

Ide megérkeztem, de közben persze voltam sok helyen. Igen mozgalmas út volt eddig, és a nagy távolságok már mögöttem vannak, 6 nap alatt mentem több mint 5000 km-t és időzónákat szeltem át.

pár kép hogy érezzétek mennyire törődöm mindenkivel

Először is a Wave Rock, azt mondják mekkora szám de egy rakás túró, nem érdemes megnézni, tényleg..

Aztán a SuperPit, na ezt érdemes megnézni, ez akkora, hogy beszarás, felfoghatatlan, élőben el sem hiszed, hogy akkora amekkora, pedig látod, hogy alig látod a dömpereket az alján

A világ egyik leghosszabb tök egyenes útszakasza, és rohadt unalmas

A part menet közben a Eyre highwayról

Ilyen amikor valami oversize

Egy kis völgyzáró gátacska, sok van ám nekik nagyon

Melbourne az 55. emeletről nappal

és Melbourne egy másik épület 88. emeletéről éjjel amelyik kéken világít a tetején és  alegmagasabbnak látszik az volt az előző épület

Szólj hozzá!

Címkék: utazás ausztrália képek melbourne

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr631367822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása