Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

RÁadás

2009.09.09. 12:27 schloddi

Szóval felmentem Melbourne mellett havat látni Ausutráliában, aki ismer az tudja, hogy hülye vagyok, vannak ötleteim. De ez rossz volt, vagyis csak drága. Ez nem Európa, ezek hülyék, és nagyon kiakasztottak. Végülis felmentem, de nagyon sokat kaszáltak rajtam. Ki van találva, hogy nagyon jól járjon mindenki, aki éppen nincs benne a "körben". A lényeg, hogy még a levegőjért is fizetsz, mindezt az után hogy már fizettél egyszer a lélegzésért, és felmentél a hegyre, és csak fönt közlik, hogy "örülünk, hogy itt vagy, de akkor 20 dollár lesz, hogy mostantól ne csak lélegezz, hanem oxigént is kapjál" (komolyan, egyre biztosabb vagyok, hogy az összes ausztrál őse magyar) és nem is tudod visszacsinálni. De mindegy, van fényképen, Ausztráliában fogtam havat :). Mellesleg a kempingben mindenki a csodámra jár: "nézd már mekkora barom, sátrazik ilyen hidegben" címmel, de legalább mindenki tudja, hogy a szakadt Forddal az az idióta van. Sajnos a sátorhelyek a kemping központjában vannak. Vagyis annyira nem rossz ez, csak mindenki megnéz, lehet pénzt kéne szednem érte....

Ja ma elhagytam az egyik dísztárcsámat is, ráadásul az egyik eredeti gyárit, remélem mindenki együtt érez, tulajdonképpen pótolhatatlan. :(

1 komment

Címkék: utazás ausztrália ford

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr321370771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterHUN 2009.09.27. 00:48:40

No mi a fene van már? Elakadtál a nagy hóban? :D :D A legutóbb Brisbane-ben voltál ... azóta már meg kellett hogy járd Sydney-t és HongKongot is ... sőt, már lassan itthon kéne dekkolnod!! Hívj ha hazaértél!!
süti beállítások módosítása