Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

Dombóvár -just for fun-

2010.01.08. 22:40 schloddi

Hát felvettek dolgozni. Euro százakat(ezreket) költve a keresésre és a kiválasztásra nevetséges fizetésért. Ráadásul alapdolgokat sem akarnak fizetni lásd utazás.

Persze itt és legelőször felmerül a kérdés, hogy akkor minek vállaltam el. Ez sok dolog összessége, leginkább mert már unatkozom és érdekel is kicsit a dolog. Egyébként meg továbbra is állást keresek. 3 hónapos próbaidő alatt bármikor felmondhatok és ha úgy adódik nem lesznek álmatlan éjszakáim sem.

A sztori egyszerű: eleinte nem erről volt szó (már anyagilag) aztán a vezetésen belüli egyet nem értés adta azt a szitut hogy azt mondták ez van és kell-e a dolog vagy nem. Én meg azt mondtam magamban miért ne, nagyon nincs mit veszteni, én 3 hónap alatt csak tanulhatok, ha valaki bukik azért az összességében nem én leszek. És igen, kicsit bennem van hogy a végén ők bukjanak a dolgon összességében. Egyszerűen nem voltak korrektek velem szemben.

A legfőbb dolog személyes. Nem akarok egyszerűen itthon lakni, ez nem megy nekem, én függetlenedni szeretnék. Ha másnak nem legalább tesztnek most jó lesz. Ezen felül meg egyszerűen érzem, hogy változás kell nekem. Valami mindenképp, szinte mindegy milyen irányba, de kell. És ez egy lehetőség erre. Vagy bejön vagy nem. Ha nem akkor is megpróbáltam.

3 komment

Címkék: munka vicc dombóvár

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr941657942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scoobyZ 2010.01.12. 22:36:37

Király!

Oszt' jelentést kérünk a dombóvári napjaidról!!!

Haszprus · http://blog.haszprus.hu 2010.01.13. 05:19:18

Oszt öreg budapesti barátaidat mikor látogatod meg? Szerencsétlenek folyton folyvást kénytelenek nélkülözni téged.

scoobyZ 2010.01.14. 21:06:14

Hát igen, ez a kérdés kézenfekvő és aktuális.
Szal' várjuk a választ.
Jelszó: Hálózsák van
süti beállítások módosítása