Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

hemmhemm

2009.03.09. 12:35 schloddi

BBQ újrafentebben, amiben az a jó, hogy új osztállyal voltam, ami hagyján, mert ez is tele van brazillal, de ezek jobban csinálósak, szóval a lényeg, hogy szereztek valahonnan igazi brazil marhát, meg ezt viszonylag rendesen elő is készítették, és ki is sütöttük, steaknek, mondjuk részemről sülhetett volna még kicsit, mert kicsit véres volt, de ez mit sem rontott, sőt javított az élvezeti értékén, hát ez mennyei volt, ez az egyik első dolog a listán ami innen hiányozni fog, szóval tervbe vettem egy Brazíliai utat is egyszer még az életben, mert ilyet ennem kell, és ott ahol tényleg friss, és nem fagyasztott.
Aztán újra csináltak valami sütit, ami megint fergeteges volt. AMennyire nem tudnak főzni annyira tudnak sütiket csinálni, azok jobbak mint otthon, persze nemazt mondom betolnék pár palacsintát, meg szilvásgobócot, de ezek keményen közelítik a szintet. 
Sajna ma is sikerült viszont nagyondegeszre ennem-innom magam, BBQ volt, mint az írtam is, és hát megittam vagy 12-14 sört folyamatosan, aztán az a marha...   áhh ilyenkor a katarzis közelébe kerülök, ha lenne hozzá egy japán kiscsaj mellettem asszem nem tartanám sokáig magam :)
Na aztán az árgyoldal, még jó, hogy korán kezdtük, így félhat nagyed hat körül abbahagytam az ivást, és este fél kilencre már kijózanodtam annyira, hogy ellássak az orromon túl, asszem kicsit sok volt, szóval legközelebb kicsit visszafogottabban

Szólj hozzá!

Címkék: sör ausztrália

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr65991153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása