Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

ritkulás

2009.03.09. 11:47 schloddi

Tök jó, hogy írogatok magamanak, na jó erős túlzás, de néha egy eleresztett hozzászólás nem fogja lekoptatni senki billentyűzetét...

Szóval sok érdemleges dolog nem történt, csak az idő tellik eszeveszett sebességgel, szóval ha így haladok akkor mingyárt haza is megyek, mait nem akarok, többek között az olyan BBQ miatt mint a mai, meg az olyan hétvégék miatt mint a mostnai, de mindegy is, suliban nem sok dolog történik, csak zajlik, igazából tök unalmas, valahogy túlságosan laza, meg a szünetek hosszúak, már az ember hócipője tele van a szünet végére...  viszont ennek köszönhetően elkezdtem olvasni angolul, remélhetőleg ez azért valamennyit segít valamennyire hosszú távon, de egyelőre élvezem is, egyrészt a történetet, másrészt azt, hogy értem mit is olvasok :)

Hétközben nemigen történik semmi, a suli fél négyig van és négy fél ötre érek haza, olyan nagyon nincs mit csinálni, maximum császkálni szoktam a városban, vagy valami parkaban, sajna Perth nem egy nagy hely, nagyon nincs mit nézni, vagy gyalog/vonattal/busszal írdatlan távolságra van ahova érdemes lenne menni, annál meg lustább vagyok...

Hétvégén viszont voltam Fremantle-ben a börtönben és a tengeralattjáróban, sajna a börtönről csak kívülről van kép, le nemigen akartam vinni a fényképezőmet, mert nagyon óvtak minket mindentől, de látszik ez az amerikai típusú elővigyázatosság, hogy előre lemondasz papíron mindenedről mikor bemész, nehogy be akard őket perelni bármiért is, mindenesetre vicces volt csónakázni a város alatt, ha egyszer valaki erre jár csak aTunnel tour-ra érdemes befizetni, a többi az uncsi, nem véletlenül egy fél nagyságrendel drágább ez mint a többi.

a börtön kívülről

Aztán voltam a Maritime Museum-ban ahol a múzem nem volt rossz, de eltörpölt a tengeralattjáró mellett amiben nagyon fajn kis túra vitt körbe, ez egy második világháborús tengeralattjáró, ami 1997-ig állományban maradt, mint kiképzőhajó, és utána adományozták a múzeumnak, ami azért jó, mert tökre teljesen üzemkész, elvileg még akár bevethető lenne, semmit nem szereltek ki belőle

a navigáció púlt

Fremantle amúgy nem nagyszám, nagyon kis város és uncsinak is tűnt, útikönyvek említik még a piacot mint érdekességet, meg van egy Automobile múzem, de oda most nem jutottam be mert késő lett mire végeztem, de egyszer még biztos elnézek arra, amúgy a városról kb összesen ennyit érdemes tudni:

az egész hangulata ilyen, más nemnagyon van

Aztán más nemigen van sajna felvilágoltak suliban egy-két dologról az önéletrajzzal és a munkaszerzéssel kapcsoaltban ami engem kb most négyzetesen érint, és nem a jó értelemben, szóval nemigen maradt hátra, mint hazudni mint a vízfolyás, sajna mindenki ezt csinálja, így ha akarok valamit akkor muszáj lesz nekem is mindent kamázni.

Viszont van ami mellett nem tudtam elmenni, ez pedig egy saját kezemmel vásárolt bordó konzerv, ami hagyján hogy sz*r volt, de nekem úgy tűnt, hogy inkább víz volt mint borsó. AZt még megértem, hogy technológiailag ki kell hagyni valamennyi helyet a konzervben ilyen-olyan okok miatt, de azt, hogy ennyit azt nem, szóval van még egy dolog, amit érdemes lenne importálni ide

borsó konzerv

 

Szólj hozzá!

Címkék: utazás történelem ausztrália technika prison tengeralattjáró fremantle

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr17991049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása