Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

rainbow

2009.07.26. 11:25 schloddi

Hát gondoltam megpróbálom nem elveszíteni azt a két olvasómat aki eddig volt, feltöltök néhány képet..

Először is nemrég itt járt egy amcsi anyahajó, ezt sikerült megörökíteni

 

 

És nem mellesleg voltam Ausztrália legnagyobb akváriumába ami mondjuk biztos nem rossz, de speciel a Ningaloo-i merülések után inkább csak olyan olcsó kínai utánzat, habár ha így haladunk 100 év múlva ez lesz csak..

teki

 

 

rája alulról

 

 

Aztán pedig jártamban keltemben mit nem találok az erdő közepén, egy jó kis lopott autóroncsot, mondjuk jó rég itt lehet már mert 2007-es a regmatricája, a tulaja biztos kereste reggel.. Persze felmerülhet mit kerestem ott, igazából semmit, csak próbáltam mennyit bír a gép, ha át akarok menni akkor gond nélkül kell viselnie a földutakat is.

 

 

Aztán pedig Perth néhány különböző perspektívából, sajna csak kisgéppel készült képek, azért nem olyan jók

Mivel voltam a helyi régi csillagvizsgáló épületében ami abszulot érdektelen, csak és kizárólag az az érdekes, hogy a tetejére ki lehet menni és marha jó látványt nyújt egy új perspektívából:

 

 

Aztán pedig egyik reggel teljes 180 fokos szivárványt láttam, ami valami hihetetlen volt, pont a skycreaperek voltak középen, de sajnos a megörökítése nem sikerült olyan jól, élőben sokkal jobb volt, persze élőben az a sajnálatos mellékhatás járt vele, hogy két percel a képek készülte után szabájosan sza**á áztam

 

 

Aztán Perth by night, de egyszer megígérem kimegyek és csinálok egy két rendes képet is a nagygépemmel

 

Szólj hozzá!

Címkék: ausztrália rainbow teknos roncs perth raja

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr621268912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása