Schloddi - UnderBlog

életem, annak részei, gondolatok a mindennapokból, megjegyzések a világról, meg értelmetlen irományok, amiket úgy érzem bele kell gépeljek az internetbe

Adatvédelem

Az itt megjelent cikkek, adatok, képek és információk a forrás megjelölésével változtatás nélkül szabadon terjeszthetőek!

lada, lada, festés

2009.03.20. 10:30 schloddi

Ohh mit láttam, és nem is elsőre, de most kaptam az alkalmon és MEGÖRÖKÍTETTEM, igen, mostmár el kell hogy higgye mindenki, ennyire nem vagyok jó photoshopból, szóval itt van, fehér és lada, extraként egy másik ladát is lőttem, sőt még egy Niva-t is láttam, de azt nem tudtam lefényképezni

lada

samara

és a ráadás: "az elsőre fogalmam sem volt, de Triumph"

Szóval a megintcsak a hozzáállásról had essen pár szó, legalábbis ami nekem feltünt, és nem egy helyen, hanem kicsit hosszabban, több helyen tapasztalva, több időben, és ez is azt mutatja amit otthon sajnos semmi, hogy Téged a normális embert valamennyire komolyan vesznek. Szóval itt sem kolbászból van a kerítés, és bizony itt is rendszeresen összefirkálják a buszmegállókat, meg a padokat, csak amég otthon az van, hogy igen, látják, milyen állapotok uralkodnak, addig itt van egy emberke aki szépen jár körbe, és ha összefirkálták akkor ráken egy kis festéket, kiteszi a kis cetlikéjét, hogy frissen festve, és tovább áll. És ez a hozzáállás nem elsősorban pénzkérdés, mert pl a villanyszámlához képest amit a kerület fizet valószínűleg elenyésző összeg. Viszont Te aki a normális ember vagy és járkálsz az utcán nem azt látod hogy milyen mocsok van, és hogy milyen dzsuvás minden, hanem a rendet, és ez -legalábbis nekem- fontos.

Szólj hozzá!

Címkék: kocsi ausztrália

A bejegyzés trackback címe:

https://schloddi.blog.hu/api/trackback/id/tr681013663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása